Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ organizează cursul:
EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE
Cod COR: 214946
BENEFICIARI:
– Autorităţile publice; Firmele private; Persoanele care vor sa completeze cereri de finanţare pentru programele Uniunii Europene (PHARE, Fonduri Structurale); Potenţialii manageri de proiect din mediul de afaceri, societatea civila şi instituţii publice; Reprezentanţii organizaţiilor care sunt conduse prin proiecte.
OBIECTIVE URMĂRITE:
Înţelegerea rolului şi a principiilor achiziţiilor publice precum şi a importanţei planificării strategice ;
Asimilarea legislaţiei în domeniu şi a legislaţiei conexe;
Cunoaşterea importanţei eticii şi profesionalismului în achiziţiile publice ;
Evaluarea impactului specificaţiilor de cost, calitate şi timp asupra procesului de achiziţie publică ;
Deprinderea metodelor şi tehnicilor utilizate în administrarea contractului;
Formarea abilităţilor necesare identificării şi gestionării riscurilor asociate procesului de achiziţie publică.
Absolvenţii vor obţine un Certificat recunoscut de Ministerul Muncii şi de Ministerul Educatiei.
Condiţii de înscriere: | · Studii superioare | |
Acte necesare (copii): | · certificat de naştere, B.I./C.I., diplomă de studii, certificat de căsătorie (dacă este cazul) | |
Locaţia: | · Sediul C.C.I. Neamț | |
Perioada: | ||
Taxa de participare: | 650 lei | (se achită direct la casieria C.C.I. Neamţ sau prin virament, în contul RO58RNCB0196027795740001, deschis la B.C.R. Piatra Neamţ). |
Reduceri aplicate: | 1. Membrii Camerei de Comerţ şi Industrie Neamţ – 5%.
2. Înscriere 2 sau mai multe persoane de la aceeaşi organizaţie – 5% |
Inscrieri la nr. 0233/216663, sau e-mail: [email protected]
pers. de contact: Tudor CURPĂNARU , tel 0744-782339