Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ organizează cursul:

 

EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE

Cod COR: 214946

 

BENEFICIARI:

Autorităţile publice; Firmele private; Persoanele care vor sa completeze cereri de finanţare pentru programele Uniunii Europene (PHARE, Fonduri Structurale); Potenţialii manageri de proiect din mediul de afaceri, societatea civila şi instituţii publice; Reprezentanţii organizaţiilor care sunt conduse prin proiecte.

 

OBIECTIVE URMĂRITE:

Înţelegerea rolului şi a principiilor achiziţiilor publice precum şi a importanţei planificării strategice ; Asimilarea legislaţiei în domeniu şi a legislaţiei conexe; Cunoaşterea importanţei eticii şi profesionalismului în achiziţiile publice ; Evaluarea impactului specificaţiilor de cost, calitate şi timp asupra procesului de achiziţie publică ; Deprinderea metodelor şi tehnicilor utilizate în administrarea contractului; Formarea abilităţilor necesare identificării şi gestionării riscurilor asociate procesului de achiziţie publică.

 

Lectorul cursului: ec. Petru BERBECE –  Coordonator Unitate Regionala POS DRU Nord-Est

 

Absolvenţii vor obţine un Certificat recunoscut de Ministerul Muncii şi de Ministerul Educatiei.

 

Condiţii de înscriere: · Studii superioare
Acte necesare (copii): · certificat de naştere, B.I./C.I., diplomă de studii, certificat de căsătorie (dacă este cazul)
Locaţia: · Sediul C.C.I. Neamț
Perioada:  
Taxa de participare: 650 lei (se achită direct la casieria C.C.I. Neamţ sau prin virament, în contul RO58RNCB0196027795740001, deschis la B.C.R. Piatra Neamţ).
Reduceri aplicate: 1. Membrii Camerei de Comerţ şi Industrie Neamţ – 5%.

2. Înscriere 2 sau mai multe persoane de la aceeaşi organizaţie – 5%

 

Inscrieri la nr. 0233/216663, sau e-mail: [email protected]

pers. de contact: Tudor CURPĂNARU (0744-782339)